tirsdag 3. november 2009

(Hvordan gjør man dette egentlig?)

Kanskje på tide med et innlegg? Jeg er virkelig ikke god på dette, men får prøve. Øvelse gjør som kjent mester, og hvis jeg begynner nå er jeg kanskje en mester innen jeg forlater gamle landet igjen ( det er i hvertfall lov å håpe) (^ _^)*** .
Føler meg ikke helt i form, kanskje det bare er høsten som har lagt et lokk på meg eller kanskje jeg har Øff Øff. Ikke vet jeg, men har i hvertfall ingen energi. Men det var nok klaging for denne gangen. La oss heller se på det utrolig fete gresskaret jeg laget til Halloween.
Det er mitt beste hit til \(^_^)/ stolt!





Har forresten fått helt dilla på Epik High, en koreansk rap gruppe <3>.<
En annen ting som er helt genial er Carnivále, anbefales på det varmeste. Og ikke minst My lovely Sam Soon, så den igjen. Elsker den <3

Det var alt for denne gang. Vet ikke om jeg er helt komfortabel med denne blogginga, men men.... Yey , har fullført en post \(^o^)/




3 kommentarer:

  1. Det var ett fett gresskar. Det er ikke enkelt, din perfeksjonist.
    Lykke til med videre blogging ;) Og håper du føler deg bedre snart...

    SvarSlett
  2. G-g-g-ggrrrressKAR!
    numin.

    Håper du føler deg bedre snart!
    MEN om du har blitt gjort om til en liten gris, så kan jeg fremdeles leke sammen med deg, siden jeg har blitt vaksinert :D

    Og gratulerer med vel overstått debutinnlegg.. ;D

    SvarSlett