tirsdag 10. november 2009

Rabbling

Så, hva gjør man når tudou, mysoju, og andre alternativer ikke fungerer. Jo, man finner på noe annet å gjøre i stede for det man burde ha gjort. Arg.. og jeg som ville se mer City Hall (u_u)*

Snakket med wenwen tidligere, savner han fælt. Er ikke så lenge igjen nå, må bare vente 58 dager til. Er bare redd for at det ikke kommer til å holde med 18 dager, 18 dager er latterlig liten tid, jeg vil ha lengre tid med han. Han sendte meg bilder fra den siste tiden. Han har lagt på seg, vel ikke fett, ikke så mye i hvert fall. Men han har fått enda mer muskler, nnmmm... Gleder meg til han holder rundt meg igjen. Savner ham. <3

2 kommentarer:

  1. Awww. Du ville jo at han skulle legge på seg ;)
    18 dager er liten tid, men dere får gjøre maksimalt ut av det!

    SvarSlett