søndag 14. februar 2010

Man må jo bare bli glad \(^-^)/






Godt nyttår. Happy valentine. Mamma, god morsdag. God fastelavens.
Én dag med så mange gode ting, man må jo bare bli glad \(^-^)/.
I dag har jeg hatt fastelavens-bolle-fest hos meg, det var koselig å være samlet til te og mange kaloritunge boller. nam nam...



Jeg hadde invitert altfor mange mennesker, men det var en del som ikke kunne, eller avlyste i siste liten. Det var litt synd ville jo ha alle der, men det er jo egentlig ikke plass til alle på kjøkkenet mitt.

Men som nevnt er det jo ikke bare fastelavens i dag. Har litt dårlig samvittighet ovenfor kjæresten, han feirer jo nyttår i dag, og jeg burde jo være supersøt i dag siden det er valentine.
Men, jeg har ikke vært supersøt. Jeg har ringt han og sagt "happy springfestival" , men ingen av oss hadde tid til å si mere akkurat da, og jeg hadde ikke tid til å snakke med han senere. Dårlig kjæreste. MEN, jeg har laget kort, som enda ikke har kommet frem u_u''


2 kommentarer:

  1. Det ser kjempe kos ut:)

    Skulle gjerne vært der....

    Og liker kortet:D Han kommer til å bli glad når han får det

    SvarSlett
  2. Det var koselig! Og kjempegode boller!
    Og misunner deg kjæreste som faktisk sier happy valentine, dere kan jo snakkes i morgen kanskje? Kortet ditt er superfint!(og veldig asiatisk XD)

    SvarSlett