onsdag 24. februar 2010

Sur, sint og kvalm (>.<)"

Sur, sint og kvalm, det er meg for øyeblikket. æsj.....
Grunnen til at jeg er sur og sint, er at jeg leste en time klassisk kinesisk for mye. Man burde skrive bak på enhver klassisk kinesisk lærebok at det er kun sunt med én hvis mengde klassisk kinesisk, og kun i uthvilt tilstand.
Jeg blir så grinete av å ikke forstå grammartikken, hvordan får de de tegnene på arket til å bety akkuratt det! Hvorfor kan jeg ikke tolke det slik? hva er det i grammatikken jeg ikke forstår? æææææææææææææ """"""\(>o<)/"""""
Men men, det ordner seg sikkert for snille piker. Og i morgen er en ny dag.
Kvalmheten skyldes et sete i feil kjørerettning DX Fulle busser er ett herk!
Burde legge meg, men er ikke trøtt. Vil ringe kjæresten, men han sover. Vil spise noe salt, men orker ikke lage mat.

Beklager Cat og Jaqueline hvis jeg klarte å ødelegge dagen deres fra skolen til sentrum. Jeg mente det ikke. Jeg er bare ikke folkegod for øyeblikket.

og beklager folkens for at jeg sutrer. I morgen er en ny dag,jeg gleder meg
(^-^)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar